چگونه با استفاده از تماس سرد، بیشتری داشته باشیم؟

 

 

۱. تحقیق کنید

اگر صرفا از روی لیستی از اسامی و شماره تلفن‌ها پیش بروید و تماس برقرار کنید، شخصِ آن سوی خط متوجه خواهد شد. رساندن پیامی یکسان به کل مشتری‌های بالقوه، تن‌پرورانه و اسقاطی است. اگر نتوانید یک پیوستگی واقعی و ریشه دار پایدار کنید، امیدی به متقاعد برپایی مشتری بالقوه‌‌‌تان برای نخواهید داشت. باید هر مخاطب را بشناسید و با هر کسی، متناسب با چگونگی خودش صحبت کنید.

 

پیش از آن‌که به سراغ تلفن بروید، در ارتباط با شخصی که پیمان است با او تماس داشته باشید پژوهش کنید. بدانید که چه کسانی هستند، چرا شدنی است علاقه‌ای به محصولات یا خدمات شما داشته باشند، و به طور روزمره با چه مشکلاتی روبرو می‌شوند که می‌توانید به حل آن‌ها کمک کنید. با این که شدنی است برای انجام تحقیق، زمان اکثریت گرفته شود، کمک‌‌‌تان می‌کند لغایت با خصوصی‌تر کردن هر تماس، ‌های اکثریت را  به سرانجام برسانید.

 

۹ روش تحلیل بازاریابی و که هر مدیری باید بداند

 

 

۲. از لحاظ ذهنی آماده باشید

هنگامی که طرفِ سایر تلفن را برمی‌دارد، باید آمادگی لازم برای سپریدن را داشته باشید. اگر از لحاظ ذهنی برای قانع کردن فرد جهت آماده نباشید، احتمالا به جای برداشتن قدمی رو‌ به جلو، در حال وقت تلف کردن هستید. هر چقدر که بیشتر موعد را پای تلفن هدر بدهید، بیشتر امید‌‌تان را از دست خواهید داد. اگر پیش از به‌پایان رساندن پیام‌‌تان تماس را قطع کنند، نمی‌توانید مشتری‌های دیگری به‌دست آورید.

 

پیش از آن‌که با عدد مشتری بعدی تماس بگیرید، وقتی را اختصاص دهید تا تمرکز کنید و از روی چک‌لیست خود جلو بروید. به این اندیشه کنید که پیمان است چه چیزی به زبان بیاورید، چه نکاتی را می‌خواهید پوشش دهید و چگونه قرار است پیام خویش را برسانید. هنگامیکه بتوانید به اندازه کافی جذاب، متقاعد کننده و سودمند باشید، شانس شما برای شنیدن پاسخ «بله» بیشتر خواهد شد.

 

۳. برای پابرجا کردن خود‌‌تان حاضر باشید

اگر قبل از این، تلفنی اتمام دیتا باشید، می‌دانید که بسیاری از مردم ممکن است نسبت به کردن مشکوک باشند. ی‌های بسیاری در جامعه انجام می‌شود، و قابل درک است که مشتریان بالقوه دربارهٔ این که آیا شخص مقابل تابع قانون است یا خیر، نگران باشند. برای این که شمار مشتری‌هایتان را از راه تلفنی افزایش دهید، باید برای پاسخگویی به سوالات مربوط به خود‌‌تان و پابرجا کردن شایستگی‌‌‌تان آمادگی داشته باشید.

 

قبل متعلق به که تلفن را بردارید، همه منابع و اسناد خود را مطالعه کنید. لیستی از سوال‌های احتمالی که ممکن است یک مشتری بپرسد تعبيه کنید، و برای هر سوال، جواب‌های پسندیده را به چهره خلاصه یادداشت کنید. اگر در طول تماس، ابزارهای لازم را در مقابل‌‌تان داشته باشید، آمادگی و اعتماد به نفس‌تان را تضمین می‌کنید.

 

آمادگی-برای-بازاریابی-تلفنی

برای آمادگی برای تلفنی، سوال‌های احتمالی مشتری و چیزهای دیگری که باید دم دستمان باشد را در تسکولو نوشته‌ایم

 

 

استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه، بهترین انتخاب برای تیم‌‌های بازاریابی

 

 

۴. مثبت نگه داشتن حرکات بدن

هنگام انجام تلفنی، شخص آن سوی خط توانا به رویت شما نیست. با این حال اگر حرکات بدن‌‌تان را مثبت نگه دارید، اعتماد به‌نفس‌‌تان در صدای شما انعکاس می‌یابد. وارونه آن، اگر مضطرب باشید هم مایه به هستی آمدن تنش آوایی می‌شود. اگر آرام، تبسم بر لب و راحت باشید، پرماسیدن خودباوری بیشتری پای تلفن خواهید داشت.

 

اگر ‌چه فرد آن سمت خط توانایی رویت حرکات بدن شما را ندارد، طبیعی صحبت کنید، طوری که تصور در مقابل‌‌تان نشسته است. در تمام درازا مکالمه لبخندی بر لب داشته باشید. اگر حین ایستادن احساس خودباوری بیشتری دارید، تلفنی خویش را در حالت ایستاده کنار میز‌‌تان یا در حال قدم زدن انجام دهید.

 

۵. آمادگیِ نه شنیدن را داشته باشید

انجام تماس سرد می‌تواند به خاطر ترس از رد شدن، عصبی کننده باشد. متاسفانه مردود شدن، بخشی عادی از تلفنی است. اگر بتوانید بر خوف «نه» شنیدن غلبه کنید و بپذیرید که برخی کسان پیمان نیست به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند شوند، می‌توانید در انجام تماس سرد راحت‌تر باشید.

ترفندهای بازاریابی و تلفنی

فهرستی از همه تماس‌هایتان و نتایج هر مورد را داشته باشید. این پیشه مایه می‌شود که از تعداد جواب‌های «نه» و «بله»‌ای که اخذ می‌کنید، فهم بهتری داشته باشید. هنگامی که از میزانِ به ثمر نشستن تماس‌هایتان بهتر آگاه شوید، خودتان متوجه می‌شوید که برای دستیابی به نتایج واقعی، لازم است چه شمار تماس برپا کنید. وانگهی خواهید رویت که زندگی پیوستگی دارد، حتی اگر شماری مشتری بالقوه، شما را رد کنند!

 

بازاریابی چابک: چطور از طریق اسکرام در مدیریت تیم بازاریابی بهره‌گیری کنیم؟

 

 

طبیعی است که نسبت به تلفنی کمی دریافتن خوف کنید. اما هر چقدر که اغلب تلفنی به‌انجام برسانید، اغلب به این فرایند عادت خواهید کرد. اگر به احسان آماده باشید و پیام‌‌تان را تمرین کرده باشید، دریافتن اطمینان اکثریت برای برداشتن تلفن و سپریدن تماس سرد خواهید داشت. با این پنج نکته، به‌سرعت تبدیل به یک فرد حرفه ای در تلفنی خواهید شد!


akhbar tecnolozh6 تلفنی ,داشته ,خواهید ,انجام ,بازاریابی ,تلفن , تلفنی ,داشته باشید , تلفنی، ,خودباوری بیشتری ,انجام تماس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت موسیقی ارزشی آموزش زبان انگلیسی عشق و زندگی + خودشناسی و روانشناسی www.shz1music.ir فروشگاه هودینگ عمومی دستگاه تصفیه آب دپارتمان پژوهشی سفیر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان